avsked

HEJ ALLA COOLA MÄNNISKOR! (therese du räknas inte som cool) sorry.... EFTERSOM DU INTE KAN SVARA I TELEFON LÄNGRE!


Om 30 minuter åker jag iväg på äventyr eller jag ska på träningsläger hela helgen! Det ska bli najs! Här överlämnar jag alltså hela ansvaret till Therese, att sköta bloggen själv! Hoppas hon klarar pressen! MEN HENNE KAN MAN JU LITA PÅ! :P

Lindblom och jag har fått lite negativ feedback från en viss SIMON och FRUDA!  Jag har inte sagt vilka det är!
Simon vill ha: mera TALK ABOUT THE GIRLS, GÄRNA LITE NAJSA BILDER
Fruda vill ha: längre texter. slut!
Så nu vet du vad folket vill ha!


Men ha det kul och hitta inte på nått bus! Syns på söndag då jag kommer ha en FET träningsvärk!

// korven knott!


Kommentarer
Postat av: Beppo

är jag din idol??=) vad menar du=??

2007-08-31 @ 19:00:09
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: dick

håller med frajda och simone, nu får ni fan skärpa till er brudar, mer njutninsfulla texter!

2007-08-31 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0