jerry springer

hejhopp! ja, som sagt nu tar jag över den här bloggen för några dagar framåt! det är inte så najs egentligen för knottis är ju borta :( men men det löööser sig !
Just nu sitter jag och kollar på jerry springer, det är gryymt.  massa tjocka människor som springer runt och slår på varandra, kuuul.
i helgen händer inget speciellt, är grymt trött och ska snart gå och soova tror jag, jag längtar efter att få sova i min egna sääng. har inte gjort det på flera dagar för jag målar om mitt rum, och det lär dröja ett tag för jag är lat.
på söndag är det boooox som gäller med frida och sofie, jag hoppas det blir ruuligt! men nu ska jag kolla lite på jerryy och sen kanske zappa över lite till braveheart på trean, tror jag,.
Men SO LONG!  //therese
image8 Jerry is da maaaaaan!

Kommentarer
Postat av: S

Imorgon ;)

2007-09-01 @ 13:30:38
URL: http://sofielundin.blogg.se
Postat av: Anonym

då smäller det! ;D

2007-09-01 @ 14:19:47
URL: http://knottherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0