tjoohoo thoohejj

TJA FAN!

Idag var det en lång men ganska slapp dag, det var najs! På vägen hem träffa jag Michaela, det var ett kärt återseende! KUL! När jag kom hem skyndade jag mig till min träning, väl framme i västertorp så var träningen inställd pga handbolls match! PALLALALALA

menmen! nu ska jag caallla tezan ligger inne på lite infoo! ;);)

IKVÄLL ÄR DET  ELFSBORG VALENCIA!

I MIN KLASS HAR JAG HITTAT EN POJKE SOM OCKSÅ HÅLLER PÅ ELFSBORG! ÄÄÄNNTTLLIIGENN!! SOM JAG HAR LETAT! HEJA ELFSBORG! GO ELFSBORG GO!!!!!


image6
 ( you can do it, taco Anders!)


Kommentarer
Postat av: frida

haha fuck elfsborg
VI TRÄFFADE LASSE BERGHAGEN IDAG ;D

2007-08-29 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0