15:00

Programmet presenteras av den fiktiva figuren Benjamin Syrsa och för den svenska speakerrösten - som delvis förnyas varje år - svarar sedan starten 1959 Bengt Feldreich. Avslutningsscenen där Benjamin (Feldreich) sjunger Ser du stjärnan i det blå i ljuset av ett stearinljus har blivit en svensk TV-klassiker.

15 00 på julafton är det kalle anka och hans vänner på svt1!
Det jag har funderat på är egentligen vilket litet klipp som är roligaste, asså alla har ju sin charm men jag vissa är ju egentligen VÄÄLLDDIGGT sugia!
 därför tänkte jag lista mina sämsta klippet!!!

Sämsta klippet
* lady och lufsen, det klippet är inte roligt man får bara höra en utdragen sång, inget bra med det klippet! fetttttt trist och den där köttbullen, inte okej!

image135

(njaa sådäär)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0