DAGENS HÄNDELSE

Skulle hoppa på 144 mot gullmars vid älvsjö station där sissi redan satt på bussen. min buss var dock tidig så jag slog mig ner och väntade. då kommer en liten tant och sätter sig brevid mig och börjar snacka, och då mernar jag SNACKA i år och dra. hon hade kommit från viking line, tagit taxi, åkt buss, skulle åka iväg igen den blablalblabl och blalba. skulle byta läkare till liljeholmen skulle träna ca två dagar i veckan. hon var ju ensam nu. hade ingen kvar. måste ju göra ngt. hon skulle till gynekologen dagen däreftetr( JAG VILL INTE HÖRA)
sen äntligen kom räddningen, bussen.
Hoppade på den. tanten fortsatte att snacka, jag nickade och log lite, hehe.
satte mig bredvid sissi. bussen startar och börjar åka. men då. instället för att åka rakt fram så svänger den. tanten blir lite chockad och skrikerr till busschaufören "NEEEEEEJ FEEEEL HÅÅÅÅÅÅÅLL!" busschaufören blir OXTOKIG, han skriker tillbaka VAD ÄR DITT JÄVLA PROBLEM JAG ÅKTE LITE FEEEL  VAD ÄR DITT PROOOBLEEEM!?!?!??!
en nybliven pappa sitter på sätet bredivd mig mellan gången och blir lite förnärmad, varför skriker han åt den staclars tanten? han ryter "ÖH VAD HÅLLER DU PÅ MED?" då får chauffören spel. han stannar bussen reser sig upp går fram mot tanten och börjar skrika. AAAAAAAAAA VAD ÄR DITT PROBLEEEEM?? pappan blir också galen. VAD GÖR DUUU?! VAD HÅLLER DU PÅ MEEED?! chaufören vänder sig till pappan, GAAAAAAAH TA DET LUGNT NI SKA ALLA AV NUUUU!!! det blir en liten skrik tvist och chauffören går tillbaka. sätter sig startar bussen och kör som EN IDIOT tillbaka till älvsjö station. Där öppnar han dörrarna och pappan med hans fru och barn går av. han muttrar, en sån idiot vill man inte åka med. När han går förbi chauffören frågar han "vad heter du?" chauffören blir GALEN IGEN och säger tillbakla DU ÄR PSYYKOOO, PSSYKKOOO, FRÅGA DIN PAPPA VAD JAG HETER, stänger dörrarna och muttrar för sig själv, "fråga din pappa"


SLUITSATS: BUSSCAUFFÖREN VAR HÖG ELLER PÅVEKRAD PÅ NÅGOT SÄTT, ELLER SÅ VAR HAN HELT DUMIHUVET.

sissi satt kritvit i ansiktet, jääättteeee räääääädd :D

Kommentarer
Postat av: Charming man

Kolla min blogg för julklappstips!

2007-12-05 @ 21:31:38
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0