hei suckers

Idag ska vi ta och skriva ett originellt blogginlägg om vad vi har gjort denna dag!
Båda gick i skolan som två duktiga studerande flickor ska göra. Sen åker therese hem och kikar på booorat och får då smset från jennifer som lyder:
"Tja! Vad gör du? <33"
"Jag kom nyss hem, do då? <33"
"jag är på väg hem till dig ;) är det okej? <33"
"Ja självklart! :)"
"Vi bakar något gott, annars kommer jag inte! <3"
"oki, var är du nu? <33"
"Jag är i centralen nu, JAG HAR SLUTAT NU INGEN MERA SKOLDAG! <33"
"oo fett najz! Ja kolla Borat <33"
"Vi kolla på borat sen och tjockis äta, men du kanske måste färga mitt hår sen <3<3!
"Abo! vi se, vi se.. <3"

Senare möttes flickorna @ L1ND8L0M5 PL@C3, ni vet det där stora huset på hörnet, granne med ålderdomshemmet! (och hennes nyinflyttade grnne som knott är rädd för..pga av nakenchock) DE lade sig i den stora sängen och kollade på andra avenyn reprisen, 30 min senare slocknade jennifer och therese kolla klart på borat! Men mitt i all stress får threseeseese  ett oväntat samtal från en kvinna med brytning, samtalet som sades vara kort varade istället i 20 min, med bl.a frågor om frysta maträtter och flygbolag. Nyvaken ochpigg bjuder jennifer in sig på  middag. Bertättar om sin dröm, att thersesesese mamma bettan G ringde och sa att hon skulle ut och supa och thresesed sa okej å lilla mamma svarade hon glatt!!
och nu kl är 18:03 noch nu är vi tillbaka där allt började fast nu har theseses sällskap och denna gång inte av bora@t utan her REAL friend Knott.


wwwwiiee // terrry kola och knorre daim

image126

(fin, bra bild)

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag antar att du menar blogglayot-business? Sjalvklart ska vi kunna fixa det men jag ar bortrest till den 2 januari..

2007-12-19 @ 15:46:02
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: katthunter

kissekatt

2007-12-19 @ 22:03:35
Postat av: en hippoo

grrr..

2007-12-20 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0