natt tunering!

HOLA AMIGOS!

Inatt är det nattunering för hela slanten, kl 21:00 är det samling i skolan! Själva tuneringen börjar inte förren på natten så det blir en fet uppladding. Det är en innebany tunering å en fotbolls tunering! Klass vs Klass! FETT SPÄÄNNNAADDEE! vilken klass är sfgs bästa?! svaret kommer inatt!
MEN som inte nog med att det är massa matcher så är det också bästa utklädnad som gäller också, några klasser ska vara naturtöntar andra ska vara hipphppperss! och min klass ska vara SKI STARS! Det blir ju som lite två i ett både en idrottsdag å en annorlunda dag! det är k00lt!
+ att imorgon är det lucica kollande i js med massa gamla js guzzar och julia :D haha!
(mer info kommer inatt)
Natten kommer avsluta hemma hos mig med frida som sovkompis! snuff snuff!
//knooott



Som en stolt "bangare" av luciatåget i Johanskyttesskolan (eller bangare och bangare, jag var inte ens med från första början) imorgon bitti måste jag bara göra min röst hörd genom denna blogg.
Jag har ingen lust att se 92:orna stå med sina vita lakan och ett ljus i handen och sjunga lusselelle i tre kvart. För mig är det ingen stämning. Då kan jag lika gärna gå och se på ngt riktigt luciatåg. (eller göra ett eget själv, MYYCKET roligare :D ) Så det är därför jag inte dyker upp imorgon bitti!

ADJOOOOOO //therese

Kommentarer
Postat av: frida

ÄR DU TAGGAD ELLER ????????
det gäller allt fan.
snuffsnuff

2007-12-12 @ 18:24:37
Postat av: S

JAG ÄR OCKSÅ TAGGAD! wiiihuuu!
Ni kommer torska! SPEI07A vs SPEI07B i första matchen!
vi ses där guzzar! Och imorgon bitti klockan 07.50?
snuffsis

2007-12-12 @ 18:34:08
URL: http://sofielundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0