TUDIILOO

tjaba!
Jag har inte vart så aktiv på bloggen men detta beror på att
1: det är inte lika kul att skriva blogg ensam och
 2: när man har jullov spenederar man inet så mycket tid med datan!

Men jag måste ändå tipsa alla party animals om två grymma filmer
1: RÅTTATOUILLE en mysig animerad film som handlar om en råttaa! COOL
2: GOOD LUCK CHUCK en jävligt rolig film som man skrattar sig hes till :P


28-dec-2007 01:39
TEZ
Hej! Nu är jag i niagara falls i canada!
Fick inte nått svar på mitt förra sms men det kanske blev nått fel. :P

Jag hoppas ialf du haft en jätte bra jul! puss!! <33

Kul att höra att flickan mår bra, senare fick jag ett svar att hon åt pizza i denna självlysande stad. Flickan är väl la go!!

image136
(julbild från 2006, alltid lika glad när det är jul!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0