4 filmer jag avskyr

  1. Sagan om ringen
  2. Narnia
  3. Star wars
  4. Harry Potter

Ser du nått samband mellan alla dessa filmer?
Jajuste där har vi ju det, det är bara ren skär fantasi magi trams filmer. Jag klarar inte den här typen av filmer de är så overkliga och fjantiga och det västa av allt är att jag verkar vara den ända person på hela joden som inte älskar harry potter å dom andra filmerna... Therese my lindblom är värst! När man ringer henne en fredags eftermiddag och frågar vad hon gör får man svaret:
- mennn åå ring inte å stör jag läser faktiskt HP(harry potter)!!

Men det som håller mig vaken på nätterna är inte alla överstående filmer, utan att det kommer en isbjörns film å nån guldig kompass, Guldkompassen heter den!! haha man får ju bara rysningar av namnet! DEN filmern kommer jag aldrig se! :)

image113 ( nu kör vi)


Kommentarer
Postat av: Anonym

AABOO, Harry potter ääääääääääger

2007-12-01 @ 16:25:24
Postat av: jedi luke

starwars suger, resten fungerar. men jag hatar starwars verkligen, skitfilmer dööd

2007-12-04 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0