action x 10000000000000

Sista lektionen för dagen....jippi 1,40 h naturvetenskap! Kan det bli bättre?! Hursomhelst satt jag å några andra lirare i min klass och kolla på lite intressanta en djur och växt vävnader i ett microskåååp! Det var jäte spännade och mitt i all spääning så ringer min mobil! SHEAT fett piiniit när man har lektion, men andra halvan av klassen höll på med instuderingsfrågor medans vi andra labbade gärnet så jag fattade att det var frida som callade! VAD ville hon tänkte jag?! I ren panik svarar jag och till min stora förvåning så säger frida att det är FET action utanför

DET HADE SPRÄNGTS EN BILBOMB PRECIS UTANFÖR VÅR SKOLA!! ( en väldigt liten, menmen)

Jag skriker ut i hela klassen att det brinner utanför men inte en jävel reagerar så jag springer till närmsta fönster på andra sidan skolan och när jag kollar ut och det är tjockt med rök! WOOOWW var det första jag tänkte, men efter en stund så kommer restan av klassen, NU passar det att komma!  och tryckte sig mot glaset för att se.
Efter en sekund kommer frida ner rusande med andan i halsen men några andra och säger att om man lungproblem eller astma eller tycker att röklukten som FANNS i vår skola var läskig eller besvärlig så fick man draa, så helt plötsligt hade hela klassen väldiga astmaproblem! :P:Pbusfrön allihoopppaaa!
Efter en stund var vi utanför men inte fan var det nån action kvar då! :( bara lite mesig grå rök! MEN ialf var det dagens action drama och det var svår smält! ( frida hade DOCK sätt brandbilen)

image111
(vi är dock inte helt säkra att det var en bilbomb men det var DET alla sa att det var, men annas var det bara en liten sketen brasa i en bil)

/knutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0