PORRIGASTE TIIGGERN /real loove!

assååw nu ligger det till så här att jag å min homiie friida hade en fet hålis idag på ca 4 timmar och då beslutade vi att bege oss hem till mig och checka lite youtube klipp! SÅKLART köpte vi lite gott! en chirre  å en chokolattttttttttie! :D ÄRE FEKKE Å ÄRE!! men hursomhelst så visade friida lite parlament klipp som var TJOCKT MED NAJZ!

MITT I ALLT SKRATT SÅ STANNADE KLOCKORNA, VINDARNA VÄNDé OCH INTE MINST TUPPEN GAL OCH ÅSKAN GICK!!!

MAGNUS BETNÈR ÄR SÅ FUCKING KATT HAN ÄR SÅ PORRIGT KAXXIG Å HAN SKRATT ÄR UNDERBART!! HAN ÄR VERKLIGEN SVERIGES  KATTIGASTE KATT!

sen vi ba FAKKA UURRRR! det var då vi först förstod vad äkta kärlek var! REAL LOVE! thank god a REAL halejujjjiaa moment!

Kul om någon annan tycker likadant :P:P:P:P



image91     image92  (han är FAKTISKT snyggare om man kollar på klippen med honom)

Kommentarer
Postat av: dick

håller med er tjejer ;) visste ni att han har blogg?

2007-11-15 @ 14:28:09
Postat av: therese

JAG är då kompis med honom på facebook..

2007-11-15 @ 19:27:37
URL: http://knottherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0