tjoohoo hemma i gamla svedala!

Okej efter 4 timmars sömn är jag nu redo att skriva ett liten sammanfattande utvärdering,
Resan har varit kanon jag å mamma har haft jätte bra väder, vi besökte en blå lagon och där fanns det mycket vackert vatten! Maten var god och jag har vilat ut mig ordentligt ;D


NU ska jag berätta för kommande resenärer som väljer att åka malta, vad det finns mycket och många av där:

* Mycket sliskiga håriga malteser ;);)- VILIGA OCH MÅNGA OCH HÅRIGA!
* Mycket gula bussar från 50-talet- öppna dörrar, läskigt!
* Mycket stort utbud av olika chipssorter- paradis för mig
* Mycket vänstertrafik- Läskigt och ovant!
* Mycket mjällshampo reklamer- på tv-reklamer, på reklamskyltar undra varför? :P
* Mycket vatten- ja, Malta är ju en ö
* Mycket gula CISK skyltar ( cisk=öl) på maltesiska- alla kyltar ser likadana ut!
* Mycket små gator- lätt att virra bort sig

 

 

image78 ( i varje hörn lurar en cisk skylt!)

image79 ( blåå blåå vindar och vatten)

Menmen jag är nöjd med vår trip och det är väl ändå skönt att komma hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0