ingen ljus framtid!

"Att dagens ungdom inte har någon framtid" eller
"att ungdomar är så jävla ouppfostrad" eller
"kanske att man kan ju undra hur dagens samhälle kommer att se ut om det fortsätter så här"..

.....jaa det krävs ju en hel del innan nån knäcker ut sig nått av överstånde citat, men icke sa nicke utan jag fick alla citaten hånade och nästan skrikande i anskitet, efter att jag hade slängt ett godispapper på tunnelbane golvet, VAFAN bara för jag slänger ett papper på golvet betyder inte väl det att hela samhället är förstört, JAG bliv lite chockad att jag hade förstört hela samhället pga ett godispapper, men det är så typiskt gamla gubbar å kärringar som inte har nått annat att gnälla på + att dom sitter å talar med varandra som jag är dum i huvudet, ex. ungdommar är sååå jävla ouppfostrade! jag sitter liksom brevid, varför säger dom inte det direkt till mig istället?!
sen när Frida började as garva så kolla dom snett på henne som hon var ett miffo!! HAHAHA
Bli ALDRIG sura pensionärer för guds skull,
sen när jag plockat upp pappret nör dom var röda av ilska så började jag istället bli cool ungdom å kaxxa! WOHO
menmen lyd mitt råd!!


image62 ( boven i dramat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0