malta

Hej Tjo ABo Tjena Tja Tjenare Hejsan Hallå!!!!
På onsdag morgon far jag iväg mot nya ÄVENTYR. Resan till Malta med mammi kommer ju inte fel nu när vinter mörkret kryper allt närmare, det är även med gråten i halsen jag meddelar att frida bergkvist åker till ThAiLaNd på söndag  och blir borta två veckor, detta innebär alltså att jag måste klara mig själv på tunnelbanan i en hel vecka ensam, inte kul! men det är ju kul att man kan glädjas åt andras!

Jag ska även inte glömma att hälsa Malta från Therese, Mikaela, Frida, Tess, Sissi, Sofia diamond!

image77 (vatten å båtar)


Kommentarer
Postat av: Anonym

juste michael ville hälsa till malta också, HAN var FAKTIST där när han var 2,3 år!!!

2007-10-23 @ 19:52:30
Postat av: s0etis

kommer sakna dig s0etiis
i will kill jesus 4 u :)

2007-10-23 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0