Någon som vet?

Jag förstår inte mening med att röda linljen mot Telefonplan, varför kan den inte lika gärna gå till Fruängen än att ha slutstation är det är tre stationen kvar till Fruängen. Varför ska det gå en tom tunnelbana dom sista stationerna? Vad är meningen? + att telefonplans tunnelbanan vagnar är GAMLA å fulaaa!

JAG SKULLE VARA VÄLDIGT TACKSAM OM NÅGON SOM VET FÖRKLADE DET!

Sevärdigheter i Telefonplan:



image56
(ericssons tidigare huvudkontor, BALLT!!)

image57
(staty gjort av konstnär Aron Sandberg, ocksåå coolt)



image58
(sist men inte minst Telefonplans hjärta, perrongen!)

// thekiller


Kommentarer
Postat av: gangsta

för att vi lever in tha hood. 125 jao!

2007-10-03 @ 22:47:13
Postat av: Julia

Knoooooooottt <3<3<3<3<3<3 du är så söt du är så söt, Jag skrattar när jag läser er blogg den är så rolig. !

2007-10-04 @ 14:50:02
URL: http://juuuulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0