Fredagg!

TJOOHOO ALLA TUNGA GANGSTERS!

Igår var det en jjäävvlligt kul kväll! Det hela började med att jag å Frida drog en shopping runda efter vi slutat skola n, köpte lite smått och gott! Därefter blev det hem till Frajda å pick her stuff up. Sen begav vi oss till stan igen för att möta Carro! ( cool gangster från vår klass) sen vart det en 19 bio! AAASS GRRYMM! "ETT ÖGA RÖTT"! Den var kool! Det var inte bara Carro som hade glansiga ögon lite då och då under filmens gång!! Som pricken över i:et så kom huvudpersonen in innan filmen å snackade lite! Kändisvarnig!!!
På tunnelbanan dit hade vi träffat Sofie Lundin (som jag inte hade sett på åroch dar) hon sa att det var fritt fram att om man ville komma hem till henne hos henne! Fast lite senare för hon var på väg till sin nolling! :)
Så kvällen avslutades med en hel kväll hos Sofie med alla slags människor! najs!

Frajdaa sov hos mig och vi svullade lite på natten och somnade sött efter lite svensson svensson! :)

image16 ( your soo worth it honey!)
// hare miste K

Kommentarer
Postat av: Camilla!

jag har ocksåå sett filmen!!!

2007-09-08 @ 15:37:45
Postat av: Beppo

jurgården ÄR skit /Beppo

2007-09-08 @ 18:26:47
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: carro

yeaaah
jag e en cool gangster :D
förresten va bara mina ögon blanka EN gång så fuck offffffff and die!
gillar dig ändå hottieknott <3

2007-09-08 @ 19:33:03
Postat av: KNNOOTT THEE KILLERR

haha det rann tårar var varannan minut! :)
gillar sig också sweetie!

2007-09-08 @ 21:11:14
Postat av: Beppo

Jaafan, jag är en skit.. helt klart!

2007-09-08 @ 22:53:05
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0