2008!

IDAG ÄR DET 1/1-2008! (bara det är ju värt ett inlägg!)
Idag är det alltså början på det nya året 2008, jag som har gått runt hela förra året och trott att det var 2008, men icke sa nicke :P!
 Slaskig snö ligger blött över gator och torg! Sveriges väder gör en ALLTID lika glad!
Kvällen igår var najz! morgonen därpå lite huvudvärk..
Inget ´nyårslöfte för mig men jag kanske kommer på nått lite senare!

Jag måste dock säga en sak jag stör mig grymt på, det är inte nått stort men.. den neon röda skylten i skärholmens centrum vid bussarna är helt fel,
"SKÄRHOLMEN CENTRUM"
man säger väl ändå skärholmens centrum?!

förmodligen är det väl bara jag som gör det men jag tycker att det ser helt koko ut!

image137
(skärholmen centrum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0