Vattenfall

  1. Du drar handen genom håret och man fastnar inte i någon tova!
  2. Du skulle aldrig dra ut på stan utan att ditt hår är vattenfall
  3. Ditt hår är nästan elekriskt för att det är så utkammat hela tiden

När ditt hår är extremt utkammat kan du stolt säga att du har vattenfalls hår. Oret vattenfall kommer från min farmor, som brukade säga så när jag någon gång hade utkammat hår. Frida bergkvist är ett praktexempel av vattenfalls hår, hon har alltid niagarafallet i hårsvallet!




- hejhej, jag känner mig otroligt tuff för nu får jag äntligen skriva i knott och therese's blogg, shiaaaaat!
Peace out mother fuckers och heja bajen//// Simone Jacobsen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0