MITT ARBETE

MIN ARBETSPLATS I TRE VECKOR: BRÄNNKYRKA KYRKOGÅRD

Min arbetsplats ger mig tid att fundera:
över livet, eftersom det inte finns så mycket att göra förutom ränsa någon rabatt
den ger mig även tid att få en snygg bränna, men tyvärr bara en bränna som sträcker sig över armarna och lite på halsen(jag har heltäckande arbetskläder, (blåkläder) (kvinligt) )
på döden, eftersom det enda man ser är gravar
vart det bästa stället att sova på arbetstid är? bakom en grav, ett träd?
hur mycket min fjortis arbetskompanjor egentligen orkar dansa/luftgitarrsolon med kratorna
hur mycket det finns att göra på en kyrkogård som inte någon knappt lägger märke till
hur glad man kan bli när det spöregnar och man får sluta 2 timmar tidigare efter 7 timmars arbete i spöregn
hur sakta tiden verkligen går
vad läskigt det är med familjegravar
på hur gamal personen/ personera blev på respetive gravsten, alltå hinna räkna ut det innan man kommer till nästa gravsten (tvångstankar) älst: 101 år och yngst 3 dagar
hur ont det gör att bli biten av en röd liten myra
hur trött man är när man kommer hem
hur konstant hungrig man är hela tiden
olika sätt att ta självmord, hahah nej nu gick jag över gränsen

trots all denna fundering så är det ett ganska najsigt jobb!

Här kommer därför lite najsiga bilder frrån my hoood!!
    

Kommentarer
Postat av: Fjortis pojken

Så roligt att lira luftgitarr assåw :D

2008-07-10 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0