ZEEGt

sommarlovet går segt nu, i väntan på att jobbet ska börja. Det är inte kul.
1530-2400 första dagen. sen vet jag inte. Jim är seg på att berätta tider. Vill ha mina resterande 800 som inte kom på senaste lönen. jag behöver dom pengarna!

festivalen var grym, att bo i tält är kul. Ibland. oftast
fast nu vill man bara till landet, där händer det alltid någonting roligt.

aldrig fucka upp på ljudbok är också kul, fast inte för länge, då somnar man bara

att vänta på annat är inte heller kul. fast egentligen så bryr jag mig inte så mycket. Det blir som det blir. Så får man ta konsekvenserna sen.

jag har kommit på att alexandr är ett fint namn. Utan E i slutet alltså. Döpt efter alexandr petrovsky från sex and the city.
Såg den filmen igår kväll med nina och amanda. det var naaajs. fast pengarna är ju borta nu. speciellt när man ligger minus 7500 :(

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0