korv

Jag hade laddat upp med ett dröminlägg om en viss Simone Jakobsen och en viss Simon Jakobsen som av ren tillfällighet kom i kontakt med varandra på en fest som senare visade sig att båda vara bajenpundare, heja på samma danska lag hemma i danmark, heta samma namn och ja nästan allt stämmde, Simone gastade ut: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO jag har hittat min SOULMATE! FUCKING AMAZING! kan jag få ditt nummer? ;)

Fräckt.....

Men det hade jag ingen lust att berätta pga att det är fucking grå och död himmel som bara regnar ner vatten! (h2O) men jag skryter inte. Kan det bara inte vara lite mysigt varmt soligt väder så man kan leka ute?
himmel

PS JAG ÄLSKAR MIN POJKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0