Lördag

Lördag är det idag!


Idag är det SWEEDEN vs ESPANOLLA späänadeee! (em match)

 Ska väl kanske dra en favorit i repris och svänga förbi kungsan och inte se ett skit av matchen men det är coolt ialf och det är huvudsaken! najz

Sen ska jag + några fräna guzzar dra på en avskedsfest hos qatt sara ( som david Ziz kallar henne) som sak till england till sin pojkven hela somamren! det är också najjz

Sen jag ska kanske träffa min man på kvällen men det vet man aldrig (killar är ju skit)
 Femenisk JA viss som MIkkan P brukar säga.....

AJA slänger in en krigsbild på spanskman vs svenskman! MÅ bästa man vinna!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

svenskmän är sexigast..

2008-06-14 @ 15:08:55
Postat av: david zizz

jag visste inte att jag blev omnämnd på den här sidan. men kam igen,, det vet jag inget om, jag försvarar mig nu!

2008-06-21 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0