daGGs inlEgg

Idag har det varit en dag som alla andra.
Jag vaknade satte på mig kläder, gjorde en toast, sminka mig, sprang till bussen, glömde busskortet, sprang tillbaka, åkte till skolan, hade spanska, hade vikarie, fick skit svår uppgift, skrev av alissa, blev klar på en kvart, hade håltimme resten, gick ut till rutan sen cafet, det var svängit, sen retorik, finns inget roligare, spela upp vår nyhetsändning, åt lunch, var ändå hungrig, åt en macka, hämta en till med carrro, och en till igen, sen mentorsmöte, de 20 minuterna gick åt att höra om andres orm, sådär,  sen torsdagsgruppen, var där i en kvart, sen bestämde vi oss att åka hem istället, palla coola, vid odenplan hitta jag en reklamaffisch med frida på, söt, hon blev sur, jag belv, glad, hon hitta en bild på mig, jag blev sur, hon blev glad, åkte till slussen, frida skulle av vid t-centralen, glömde det, fick åkta tillbaka, klant!

Ikväll ska jag vara med han som inte får nämnas vid namn, therese banga skulle på utställning och plugga, palla cool!

Imorgon ska jag gå till skolan igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0