dubbel solarium

Vad gör man om man är på ett solarium och det bara finns ett solarium fast man är två?
JO, då delar man på ett helt enkelt!.
Jag, Frida och Carro skulle sola efter skolan. Carro tog ett solaruim, sen stod jag och frida kvar  och det fanns bara ett solarium ledigt! Vi bestämmde oss för att dela. Dessutom hade vi betalat för mycket. Vi hade betalat för 40 min. så då trängde vi oss ner två stycker i ett solarium och det är trångt! När vi legat ett tag känns det som vi ska börja sova, men vi kan ju fan inte somna för då kommer vi dö, och se ut som jävla kokta kräftor efter 40 min! SÅ vi börjar hysteriskt att sjunga me di MY COOL för att hålla oss vakna! Turas om att så lite sol på ena armen!
Efter en kvart säge rjag till frida
- varför solade vi inte bara 20 min var istället för att dela i 25?
-faaaaaaaaaaan!
haha palla inte kunna tänka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0