LOV

what da fuck, 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNTLLIIIGGGGGENNNNN är det lov!
 Finns det något underbarare egentligen? nej faktiskt inte eller jo hahah tack haha men det ska inte säga men jag tror vissa förstår! *hemlis*
Jaja therese drar till österike med mikkan P idag så dom lär man ju inte behöva träffa på ett tag! *skönnt* skoooooooooojja
Han som inte får nämnas vid namn + dav Z ska dra till italia på lördag så dom kommer man ju inte heller se på ett tag! men dom ska ta det lugnt...*nnaat*
Jag drar med frida och ska fakka ur totallt på en *destination unknown" nej vi ska njuta av några härliga dagar på taffnäs så skönt att komma bort från storstaden ibland.  Vi beräknar att komma hem på söndag.
så ser schemat ut de senaste dagarna! näjz

JAG MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG UPPSKATTAR VISA PERSONER I MIN OMGIVNING SÅ JÄVLA MYCKET OCH NI VET EXAKT VILKA NI ÄR! ett stort +



( glöm inte att det är påsklov och då firar vi jesus)

Kommentarer
Postat av: Daft

Jag dricker inte, x-ray är dåligt...

2008-03-21 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0