PN =THE KING

Hur många ungdomar älskar inte att powernapa?
Så fort man får chansen så vill man powernapa en stund, helst i skolan i väntan på nästa lektion..jag och frida utnyttjade pn i början av terminen. nu utnyttjar vi nog det ännu mera.........
Varför är man så jävla trött hela tiden? för mig spelar det ingen roll om jag sover 19 timmar eller 5 jag är lika trött ändå. Beror det på att jag är ungd0m?

Den ultimata powernapen landar på 20 min! Helst ska inte powernapen överstiga 20 min för då kommer man in i djupsömnen och då när man vaknar blir man ännuuuu lite tröttare om det ens går!
Ska nog ta mig en pn snart..har träningen, ska träna i över 3 tmmar idag så jag behöver mig en liten tupplur för att hålla mig på bena/banan/bananen ( de tre b:na)

å idag lurade vädret mig också, jag trodde det var jätte varmt ute så jag satt på mig lite SOFTA sommarkläder men fan vad kallt det var ute så imorgon blir det långkalsonger och termobyxor igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0